designed by: M. Aladdin & H. Fathy

Monday, April 14, 2008

..حتة كده



6 comments:

Anonymous said...

عزيزي محمد علاء الدين
انا مؤيد الشمالي من الاردن
احب ان تطلعني على كيفيه الحصول على رواياتك في الاردن او اية دار نشر يمكنها امدادي بالروايات
اتمنى ان تزودني بالمعلومات على ايميلي
muaayad78@hotmail.com

ســـــــمــــكة said...

even in threir serious life they're funny......:D

nice:)

Anonymous said...

السلام عليكم يا استاذ محمد انا متابعك من ايام مجانين لذا اثق برايك حبعتلك باكوره انتاجي جامد باكوره دي واهه اللينك
http://www.2shared.com/file/3145375/2e6f7cfc/___.html
لو عجبتك ممكن تقولي بس بصراحه بليز
neverloved5@yahoo.com
شكرا

Anonymous said...

شكرا استاذ علاء علي ردك الرائع انا عارف ان انا كنت غلس وبرذل علي البشريه وكمان بعت في مكان غير مناسب بس انت قدرت كل ده واهتميت وبعتلي رايك شكرا مره تانيه

Muhammad Aladdin said...

مؤيد
شكرا جزيلا على اهتمامك، ولا أعلم تحديدًا كيف يمكنك الحصول عليها من أي موزع محلي، فقط اعلم انه لو دخلت موقع النيل والفرات الاليكتروني (المقابل العربي لموقع امازون) سوف تجد اكثر رواياتي هناك
اشكرك مرة ثانية على الاهتمام

سمكة
شكرا
:)

استاذ هيثم
لو كنت تتكلم جدًا فأنا لم أقرأ عملك ولم اقم بتنزليه للآن حتى، أرجو ألا يكون أحدهم يستغل اسمي
وإن كنت تسخر فسامحك الله

Anonymous said...

اسخر لا سمح الله طب دي تيجي دي بس محاوله لزرع الاهتمام أو لاستيضاح الرفض