designed by: M. Aladdin & H. Fathy

Tuesday, April 19, 2005

هو انت بتحب الستات كده ليه؟

سؤال بسيط و اجابته ابسط.. علشان انا راجل..ولد.. ذكر.. كنت فاكر ان دي اجابة وافية. بس للأمانة، فيه نقطتين كده ناقصين
أنا بحب الستات قوي لأني اتربيت في وسط--في وسط دي فعلياً-- أماكن في مصر زي : المدرسة الالمانية للراهبات ، المكان اللي فعلا بيضم بنات من اكتر بنات مصر مستوي و شياكة و جمال. عد معايا: كمان تلاقي الجامعة الامريكية، و دي موال لوحده (اللي قرا منكم الجزء المنشور من اليوم التاني و العشرين ح يفهم انا بقول ايه)، كمان مدرسة الليسيه و بناتها السكر.. للطبقة المتوسطة فيه مدرستين: عابدين الثانوية و الحوياتي.. و للطبقة الواطية فيه مدرسة المعاملات التجارية الثانوية (فراخ بلدي بتكاكي حضرتك)، أما لو كنت تميل للوليتا ففيه مدرسة الفلكي الاعدادية
يعني محاصر
انا عشت ف المناخ ده لمدة 25 سنة بالتمام و الكمال.. بيتي في وسط كل ده، و مدرستي لغاية المرحلة الثانوية كمان. يعني ح تحب البنات ح تحبهم و بالعافية
فيه حاجة كمان.. البنات يا جماعة فعلاً جمالهم "مبهج".. فعلاً مش هزار. أنا مش متخيل مثلاً أن الجمال الذكوري مثلا مبهج--يمكن علشان انا ولد-- يمكن القطط.. الخيل.. بس كبني آدمين، مفيش تقريبا غير بنت جميلة و ابتسامة طفل حلوة
يعني بجد: انا تذوقي "هاندز فري" . مجرد اني اشوف بنت جميلة بتبتسم، او حتي بتبوز لأن فيه بنات من جمالهم بيبقوا بررررررضه حلوين لما يبوزا، ده بيخليني افرح.. بجد.. لله ف للله كده. يعني انا مش زير نساء و لا كازانوفا و لا حتي دون كورليون.. أنا مجرد حد بيحب يشوف اللوح اللي ربنا خالقها--مجرد الشوف--علشان يبقي سعيد
فيه حد فينا بيكره السعادة؟

2 comments:

Omar Mostafa said...

نظرية برضه.. لأ مقنع يا واد.. مصدقك لدرجة البكاء.. إهئ إهئ

Anonymous said...

This is very interesting site... Business class airline travel business class travel aberdeen